Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2025 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.
W raporcie znajdziesz:
Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.
Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:
Więcej informacji: Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" SA sprawozdanie finansowe
Zarząd Zakładów Mięsnych "PEKPOL Ostrołęka" S.A. w Ławach wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS
Porządek obrad:
1. Otwarcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał.
4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia porządku obrad.
5. Wybór Komisji Uchwał oraz Komisji Skrutacyjnej.
6. Rozpatrzenie Sprawozdania Zarządu z działalności Spółki i sprawozdania finansowego za okres od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
7. Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej Spółki z działalności Rady za okres od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
8. Dyskusja.
9. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.,
b) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółki za okres od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.,
c) pokrycia straty netto za rok obrotowy 2023,
d) przyjęcia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za okres od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.,
e) udzielenia absolutorium członkom organów Spółki z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2023,
f) dalszego istnienia Spółki.
10. Zakończenie obrad.
Prawo uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu przysługuje akcjonariuszom zgodnie z art. 406 § 1 k.s.h.
Pełnomocnicy akcjonariuszy winni legitymować się pisemnymi pełnomocnictwami.
Materiały związane z Walnym Zgromadzeniem dostępne będą w siedzibie Spółki, w terminach określonych w k.s.h.