Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2022-2024

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2025

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2025 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.

W raporcie znajdziesz:

  • analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2022-2024
  • listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2024 r.
  • profile niewypłacalnych dłużników
  • informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach

Niniejsza strona zawiera treść wpisu do KRS dla tego podmiotu, który może już być nieaktualny.

Przejrzyj listę wszystkich ogłoszeń i wpisów do KRS dla tego podmiotu

XV. WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

2. Kolejne

n) Stowarzyszenia

Pozycja 194039.
KRS 0000159689, REGON 472211748, NIP 7262289844
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2003-04-24 r.
[LD.XX NS-REJ.KRS/8294/15/279]

Zamów bazę danych do kampanii marketingowej lub sprzedażowej

Jeśli poszukujesz nowych kontrahentów z branży lub regionu, w którym działa ten podmiot, zapoznaj się z naszą ofertą:

Baza firm i instytucji z powiatu śremskiego

Baza z aktualnymi danymi aktywnych polskich przedsiębiorstw i instytucji zarejestrowanych w rejestrach CEIDG, REGON i KRS z siedzibą w powiecie śremskim (woj. wielkopolskie).

Liczba rekordów:
8 511

Cena rekordu:
od 0,01 zł

Sprawdź zawartość

Baza firm i instytucji z powiatu dzierżoniowskiego

Baza z aktualnymi danymi aktywnych polskich przedsiębiorstw i instytucji zarejestrowanych w rejestrach CEIDG, REGON i KRS z siedzibą w powiecie dzierżoniowskim (woj. dolnośląskie).

Liczba rekordów:
12 254

Cena rekordu:
od 0,01 zł

Sprawdź zawartość

W dniu 2015.07.24 dokonano wpisu do rejestru KRS nr 16 następującej treści:

Dział 1.

Rubryka 1. Dane podmiotu

WPISAĆ

1.Oznaczenie rodzaju podmiotuSTOWARZYSZENIE
2.Numer REGON oraz numer NIPREGON 472211748 NIP 7262289844
3.Nazwa podmiotuSTOWARZYSZENIE "ŁÓDZKIE HOSPICJUM DLA DZIECI"
4.Dane o wcześniejszej rejestracjinazwa rejestru REJESTR STOWARZYSZEŃ nr w rejestrze DZIAŁ A NR 1045 nazwa sądu prowadzącego rejestr SĄD REJONOWY DLA ŁODZI - ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI
5.Informacja, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnejNIE
6.Informacja, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznegoTAK

Rubryka 2. Siedziba i adres podmiotu

WPISAĆ

1.Siedzibakraj POLSKA województwo ŁÓDZKIE powiat M. ŁÓDŹ gmina M. ŁÓDŹ miejscowość ŁÓDŹ
2.Adresmiejscowość ŁÓDŹ ulica NASTROJOWA nr domu 10 kod pocztowy 91-496 poczta ŁÓDŹ kraj POLSKA

Rubryka 4. Informacje o statucie

WPISAĆ

1

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuSTATUT UCHWALONO W DNIU 22 LUTEGO 1999 R. ZMIENIONO §§ 5 I 19 STATUTU W DNIU 9.10.2000 R. W DNIU 12.12.2001 R. UCHWALONO ZMIANĘ § 11 UST. 2 - DODANO PKT C, W § 21 DODANO PPKT 10 I ZMIENIONO PPKT 1 W § 24 STATUTU. W DNIU 22.01.2003 R. UCHWALONO ZMIANĘ UST. 1 § 2 STATUTU I DODANO UST. 1A W § 5 STATUTU.

2

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuUCHWAŁĄ WALNEGO ZEBRANIA Z DNIA 29.11.2004R. ZMIENIONO PAR.11 STATUTU.

3

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu03.10.2007 R. ZMIENIONO: §1, §22.

4

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuW DNIU 16.03.2009 R. WPROWADZONO NASTĘPUJĄCE ZMIANY DO STATUTU: W ROZDZIALE 3 STATUTU ZMIENIONO TREŚĆ §13, W ROZDZIALE 4 ZMIENIONO TREŚĆ: §18, §21, §23.

5

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu30.08.2010 R. ZMIENIONO: §2 UST. 1 I 2, §4 UST. 2, §7, §9, §10, §11 PKT C UST. 2, UST. 3 (SKREŚLONY), §12 UST. 1, §13 UST. 5 I 6, §17 UST. 4, §18 PKT 5, §18 PKT 10, §21, §22 UST. 3 PKT A I B, §23, §24 STATUTU

6

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuUCHWAŁĄ WALNEGO ZEBRANIA Z DNIA 24.03.2011 ROKU W §4 DODANO UST. 3 I 4, W §6 DODANO UST. 1 PKT F,G,H, W §11 SKREŚLONO PKT 10 STATUTU.

7

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuUCHWAŁĄ WALNEGO ZEBRANIA Z DNIA 28.06.2012 ROKU ZMIENIONO § 4 UST. 2, § 5 PKT 1 I 1 A, § 5 PKT 2, § 6 PKT 1, § 17 UST. 2, § 19 UST. 2, § 20 UST. 2, DODANO § 21 PKT 11 STATUTU.

8

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuUCHWAŁĄ WALNEGO ZEBRANIA CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA "ŁÓDZKIE HOSPICJUM DLA DZIECI" Z DNIA 11.12.2012 ROKU ZOSTAŁY WPROWADZONE NASTĘPUJĄCE ZMIANY DO STATUTU STOWARZYSZENIA": ZMIENIONO § 1 I W § 2 DODANO UST.3; ZMIENIONO § 4 UST.3 I UST. 4; § 19 I W § 21 DODANO USTĘP 12.

9

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu23.04.2013 R. - UCHWAŁA WALNEGO ZEBRANIA O ZMIANIE TREŚCI § 7, § 24, § 15 STATUTU.

10

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutuUCHWAŁĄ WALNEGO ZEBRANIA Z DNIA 27.05.2014 ROKU W §5 DODANO PKT 1B,1C,1D, ZMIENIONO §24 UST.1 PKT D STATUTU

Rubryka 5.

WPISAĆ

1.Czas, na jaki został utworzony podmiotCZAS NIEOZNACZONY

Rubryka 8. Organ sprawujący nadzór

WPISAĆ

1.Nazwa organuPREZYDENT MIASTA ŁODZI

Dział 2.

Rubryka 1. Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu

WPISAĆ

1

1.Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD
2.Sposób reprezentacji podmiotuDO PROWADZENIA SPRAW STOWARZYSZENIA W ZAKRESIE SPRAW ZWYKŁEGO ZARZĄDU UPRAWNIENI SĄ WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. W CELU POTWIERDZENIA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW STOWARZYSZENIA ORAZ DLA UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE I DWA PODPISY: PREZESA ŁĄCZNIE Z WICEPREZESEM ALBO JEDNEGO Z NICH DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE ZE SKARBNIKIEM ALBO Z SEKRETARZEM ALBO Z CZŁONKIEM. W PRZYPADKU SPRAW PRZEKRACZAJĄCYCH ZWYKŁY ZARZĄD KONIECZNA JEST UCHWAŁA ZARZĄDU.

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.NazwiskoADAMCZYK
2.ImionaJANINA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymPREZES

2

1.NazwiskoCZAJCZNY
2.ImionaJACEK BRONISŁAW Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymSEKRETARZ

3

1.NazwiskoPAWLAK
2.ImionaPIOTR Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymCZŁONEK ZARZĄDU

4

1.NazwiskoANDRZEJEWSKI
2.ImionaWITALIJ Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymWICEPREZES ZARZĄDU

5

1.NazwiskoSITKIEWICZ
2.ImionaANNA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymSKARBNIK

Rubryka 2. Organ nadzoru

WPISAĆ

1

1.Nazwa organu nadzoru organizacjiKOMISJA REWIZYJNA

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.Nazwisko, nazwa lub firmaDOLEWKA
2.ImionaZOFIA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

2

1.Nazwisko, nazwa lub firmaPIENIĄŻEK
2.ImionaPAWEŁ Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

3

1.Nazwisko, nazwa lub firmaDECKERT
2.ImionaHANNA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

Dział 3.

Rubryka 1. Przedmiot działalności

WPISAĆ

1

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy73 11 Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH

2

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy58 1 WYDAWANIE KSIĄŻEK I PERIODYKÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA, Z WYŁĄCZENIEM W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA

3

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy82 30 Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW

4

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy47 91 Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET

5

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy47 19 Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH

Rubryka 2. Wzmianki o złożonych dokumentach

WPISAĆ

1

1.Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowegodata złożenia 08.04.2008 okres 2007 ROK

1

1.Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowegodata złożenia 23.03.2009 okres 01.01.2008R.-31.12.2008R.

1

4.Wzmianka o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego2007 ROK - MERYTORYCZNE SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO

1

4.Wzmianka o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego01.01.2008R.-31.12.2008R.- MERYTORYCZNE SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNGO

Rubryka 3. Cel działania organizacji

WPISAĆ

1.Cel działania organizacjiCELEM STOWARZYSZENIA JEST: 1.ZAPEWNIENIE OPIEKI DLA DZIECI W STANACH TERMINALNYCH I ICH RODZIN 1A.PROWADZENIE WENTYLACJI INWAZYJNEJ I NIEINWAZYJNEJ U NIEULECZALNIE CHORYCH,ZWŁASZCZA DZIECI W WYBRANYCH GRUPACH JEDNOSTEK CHOROBOWYCH NP. CHOROBY NERWOWO-MIĘŚNIOWE 1B.PROWADZENIE PSYCHOTERAPII ORAZ DIAGNOSTYKI I PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO 1C.PROWADZENIE PORADNICTWA I TERAPII PEDAGOGICZNEJ 1D.PROWADZENIE TERAPII LOGOPEDYCZNEJ 2.WYBUDOWANIE I PROWADZENIE WIELOPROFILOWEGO OŚRODKA OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO DLA PRZEWLEKLE CHORYCH 3.PROMOWANIE POSTAW FILOZOFII OPIEKI PALIATYWNEJ W PEDIATRII 4.KSZTAŁCENIE W DZIEDZINIE OPIEKI PALIATYWNEJ 5.WSPIERANIE W DZIAŁALNOŚCI HOSPICJUM DOMOWEGO I STACJONARNEGO DLA DZIECI.

Rubryka 4. Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego

WPISAĆ

1

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności85 32 C - WYPOSAŻENIE W WYSOKOSPECJALISTYCZNY SPRZĘT MEDYCZNY, A ZWŁASZCZA W SPRZĘT DO DOMOWEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ (RESPIRATORY, APARATY BIPAP, KOFLATORY, KONCENTRATORY TLENU), SPRZĘT REHABILITACYJNY (ŁÓŻKA, MATERACE) ORAZ SSAKI MEDYCZNE I SPALINOWE AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE RODZIN DZIECI Z CHOROBAMI MIĘŚNIOWO-NERWOWYMI I INNYMI SCHORZENIAMI OGRANICZAJĄCYMI ŻYCIE. SPRZĘT TEN STANOWI WŁASNOŚĆ STOWARZYSZENIA I JEST UŻYTKOWANY PRZEZ PACJENTÓW NA PODSTAWIE UMOWY UŻYCZENIA. - ZAPEWNIANIE BEZPIECZEŃSTWA NIEULECZALNIE I PRZEWLEKLE CHORYM DZIECIOM POPRZEZ ZASPOKOJENIE POTRZEB SPOŁECZNYCH I DUCHOWYCH. - UDZIELANIE POMOCY MATERIALNEJ PACJENTOM I ICH RODZINOM, BĘDĄCYM W TRUDNEJ SYTUACJI MATERIALNEJ, W POSTACI ZAPOMÓG FINANSOWYCH (ZAKUP OPAŁU, OPŁATA ŚWIADCZEŃ ZA MIESZKANIE, POMOC W POPRAWIE WARUNKÓW BYTOWYCH, DOFINANSOWANIE TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH, DOFINANSOWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI W WIEKU SZKOLNYM, ZAKUP UPOMINKÓW Z OKAZJI DNIA DZIECKA, ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA I URODZIN). - SZKOLENIE I KOORDYNOWANIE PRACY WOLONTARIUSZY, KTÓRZY ODWIEDZAJĄ I OPIEKUJĄ SIĘ CIĘŻKO CHORYMI PACJENTAMI (DZIEĆMI I OSOBAMI DOROSŁYMI). - ORGANIZACJA SPOTKAŃ GRUPY WSPARCIA DLA RODZIN PO STRACIE DZIECKA ORAZ SPOTKAŃ OKOLICZNOŚCIOWYCH I INTEGRACYJNYCH DLA CHORYCH DZIECI I ICH RODZIN. - DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA POLEGAJĄCA NA POZYSKIWANIU FUNDUSZY POPRZEZ ORGANIZOWANIE KONCERTÓW, AKCJE PROMOCYJNE I NAWIĄZYWANIE BEZPOŚREDNICH KONTAKTÓW ZE SPONSORAMI CELEM REALIZACJI WW. ZADAŃ.