Bezpłatny raport "Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne w przemyśle" to opracowanie, w którym znajdziesz najważniejsze zagadnienia dotyczące restrukturyzacji i upadłości w przemyśle razem z analizą zjawisk gospodarczych, które miały na nie wpływ.
W raporcie znajdziesz:
Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.
Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:
Więcej informacji: Fundacja Uczyć (Się) z Pasją sprawozdanie finansowe
W dniu 2019.12.23 dokonano wpisu do rejestru KRS nr 1 następującej treści:
1. | Oznaczenie rodzaju podmiotu | FUNDACJA |
---|---|---|
3. | Nazwa podmiotu | FUNDACJA UCZYĆ (SIĘ) Z PASJĄ |
5. | Informacja, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej | NIE |
6. | Informacja, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego | NIE |
1. | Siedziba | kraj POLSKA województwo LUBELSKIE powiat PUŁAWSKI gmina PUŁAWY miejscowość PUŁAWY |
---|---|---|
2. | Adres | miejscowość PUŁAWY ulica UL. GÓRNA nr domu 4B kod pocztowy 24-100 poczta PUŁAWY kraj POLSKA |
1. | Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu | 16.12.2019R. |
---|
1. | Czas, na jaki został utworzony podmiot | CZAS NIEOZNACZONY |
---|
1. | Nazwa organu | MINISTER WŁAŚCIWY DO SPRAW OŚWIATY I WYCHOWANIA |
---|
1. | Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotu | ZARZĄD FUNDACJI |
---|---|---|
2. | Sposób reprezentacji podmiotu | 1. W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST JDNOOSOBOWY, DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. 2.JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, W TYM PREZES ZARZĄDU. 3. DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. |
1. | Nazwisko | FRANKIEWICZ POPIOŁEK |
---|---|---|
2. | Imiona | JUSTYNA ALEKSANDRA |
3. | Numer PESEL lub numer REGON | (ukryty) |
5. | Funkcja w organie reprezentującym | PREZES ZARZĄDU |
1. | Nazwa organu nadzoru organizacji | RADA FUNDACJI |
---|
1. | Nazwisko, nazwa lub firma | CHMIELEWSKA |
---|---|---|
2. | Imiona | KATARZYNA |
3. | Numer PESEL lub numer REGON | (ukryty) |
1. | Nazwisko, nazwa lub firma | MACIAK |
---|---|---|
2. | Imiona | IGA |
3. | Numer PESEL lub numer REGON | (ukryty) |
1. | Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy | 85 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 70 2 DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 72 2 BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 73 2 BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 74 3 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 82 9 DZIAŁALNOŚĆ KOMERCYJNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 85 1 PLACÓWKI WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 85 2 SZKOŁY PODSTAWOWE |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 85 6 DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
---|
2. | Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy | 96 0 POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA |
---|
1. | Cel działania organizacji | PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNIE UŻYTECZNEJ DLA DOBRA OGÓŁU, A W SZCZEGÓLNOŚCI: 1) WSPOMAGANIE ROZWOJU NAUKI, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA; 2) INICJOWANIE I WSPIERANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W DZIEDZINIE EDUKACJI; 3) PROPAGOWANIE KRYTYCZNEGO WYKORZYSTANIA NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII W EDUKACJI; 4) KSZTAŁCENIE I DOSKONALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI I INNYCH OSÓB ZWIĄZANYCH Z SYSTEMEM EDUKACJI; 5) UPOWSZECHNIANIE POSTAW NASTAWIONYCH NA AKTYWNE WSPÓŁDZIAŁANIE WSZYSTKICH ŚRODOWISK EDUKACYJNYCH; 6) UMOŻLIWIANIE WSPÓŁPRACY ORAZ WYMIANY DOŚWIADCZEŃ OSÓB ZWIĄZANYCH Z OŚWIATĄ I WYCHOWANIEM WPROWADZAJĄCYCH INNOWACJE EDUKACYJNE; 7) ŚWIADCZENIE POMOCY NA RZECZ INICJATYW W ZAKRESIE PROMOCJI NOWOCZESNYCH NARZĘDZI I KONCEPCJI EDUKACYJNYCH; 8) WSPIERANIE I PROMOWANIE DZIAŁAŃ EDUKACYJNO-OŚWIATOWYCH DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY, KSZTAŁCENIA ORAZ KSZTAŁTOWANIA OSOBOWOŚCI I POZYTYWNYCH POSTAW OBYWATELI W SPOŁECZEŃSTWIE, W TYM PROEKOLOGICZNYCH I PROSPOŁECZNYCH; 9) PODEJMOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE SZERZENIA OŚWIATY WŚRÓD OSÓB DOROSŁYCH I DZIECI MAJĄCYCH DO NIEJ UTRUDNIONY DOSTĘP, NIESIENIE POMOCY DZIECIOM SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYM, ZNAJDUJĄCYM SIĘ W TRUDNEJ SYTUACJI MATERIALNEJ; 10) UDZIELANIE POMOCY PLACÓWKOM WYCHOWAWCZYM, OŚWIATOWYM I OPIEKUŃCZYM; 11) WSPIERANIE OSÓB I RODZIN WYMAGAJĄCYCH SZCZEGÓLNEJ OPIEKI I POMOCY, DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA; 12) POPULARYZACJA NARODOWEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO; 13) PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA; 14) OCHRONA PRZYRODY I ŚRODOWISKA NATURALNEGO; 15) UPOWSZECHNIANIE ORAZ WSPARCIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI; 16) DZIAŁANIA SŁUŻĄCE WYRÓWNYWANIU SZANS SPOŁECZNYCH GRUP ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM (M. IN. NIEPEŁNOSPRAWNYCH, MNIEJSZOŚCI, UCHODŹCÓW, DZIECI I MŁODZIEŻY ZE ŚRODOWISK PATOLOGICZNYCH LUB TERENÓW ZANIEDBANYCH GOSPODARCZO, SPOŁECZNIE, KULTUROWO); 17) PROMOCJA ORAZ UPOWSZECHNIANIE KULTURY I SZTUKI. |
---|